Administratief Medewerker (16 tot 40 uur)
Wij zijn…
Een sterk groeiende fabrikant van ramen, dakluiken, koelkasten, verduisterings- en horsystemen voor campers en caravans. Horrex bestaat inmiddels ruim 35 jaar en heeft een goede marktpositie in Europa, Azië, Oceanië en Noord-Amerika. Wij leveren aan de toonaangevende OEM’s maar bedienen ook de aftersales markt.
We zijn gevestigd in Vlaardingen. Verder hebben wij vestigingen in de Verenigde Staten en het Verre Oosten. In Vlaardingen werken momenteel 30 mensen die zorgdragen voor R&D, verkoop, inkoop en Supply Chain. De afgelopen jaren heeft Horrex zich toegelegd op een constante ontwikkeling van nieuwe producten, zowel voor onze huidige doelgroepen maar ook voor andere markten. Dit heeft al in diverse startups geresulteerd. Zo ontwerpen en produceren wij bijvoorbeeld ook compacte elektrische fietsen en Slide Outs.
De productie vindt plaats in Nederland, Verenigde Staten en Verre Oosten.
Er is ook een productieruimte aanwezig in Vlaardingen waar samples en eerste productie runs geproduceerd worden en, indien nodig, ingesprongen wordt op de flexibele vraag van klanten.
Wij zoeken een collega om onze team te versterken als administratief en financieel medewerker voor minimaal 16 tot 20 uur per week.
​
Een gemiddelde werkdag ziet er als volgt uit:
​
1. Crediteuren/debiteuren administratie verwerken en controleren
​
2. Verwerken van bankmutaties, tussenrekeningen en memoriaalboekingen
​
3. Assisteren met het voorbereiden en afsluiten van de balans en winst – en verliesrekening
Wat vragen wij?
Als (Financieel) Administratief Medewerker beschik jij over het volgende:
-
Je beschikt minimaal over een afgerond MBO-diploma;
-
Je beschikt over minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
-
Je beheerst het Nederlands en Engels uitstekend, in woord en geschrift;
-
Je bent nauwkeurig, stressbestendig en kunt snel schakelen.
Ben jij de (financieel) administratief medewerker waarnaar wij op zoek zijn? Reageer dan snel en dan nemen wij contact met je op! Stuur een brief met motivatie en je CV.