top of page

Supply Chain Administratief Medewerker

 

Wat doen wij …

​

Wij maken al meer dan 35 jaar ‘out of the box’ producten voor de alsmaar groeiende internationale caravan- en camperindustrie. Wij ontwerpen en produceren deze innovatieve producten onder meer in Vlaardingen.

​

Met wie doen wij dat …

​

Met een zeer gemotiveerd en enthousiast team dat uitstekend is opgeleid, leveren wij elke dag aan onze klanten in ruim 30 landen over de gehele wereld.

​

Word jij onze nieuwe collega in de functie van supply chain administratief medewerker...?

​

Jouw verantwoordelijkheden:

​

  • Administratief verwerken van voorraadmutaties in ons eigen magazijn en de externe magazijnen

  • Administratief voorbereiden van logistieke laadplanning en vesselschedule

  • Administratieve ondersteuning van ons logistiek- en productieteam

  • Verwerken van tijdsregistraties

  • Allerlei andere administratieve werkzaamheden op Supply Chain en/of andere afdelingen

  • Rapporteren aan onze Supply Chain Manager

 

Wat bieden wij jou:

​

  • Grote vrijheid om jouw administratief talent optimaal in te zetten

  • Onvoorwaardelijk support van onze Supply Chain Manager en haar team

  • Vakgerichte cursussen om je kennis up-to-date te houden en uit te breiden

  • Geavanceerd ERP-systeem (ISAH)

  • Meegroeien met ons bedrijf

  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een goede pensioenregeling

 

Wat breng je mee ?

​

  • Minimaal 3 jaar werkervaring in soortgelijke functie

  • (Administratief-) logistiek MBO-diploma en/of MBO werk- en denkniveau

  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

  • Je bent vanzelfsprekend proactief en resultaatgericht

  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar

 

Interesse ?

​

Reageer met CV en motivatiebrief op recruiter@horrex.nl , waarvoor dank

*Acquisitie betreft deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

bottom of page